✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
'AYAH'
Monday, February 15, 2010 | 7:58 PM | 0 Love Letters
sekian lama aku selaLu menanti mu ayah,
dan dalam 18 tahun hidup ku ini aku tetap menantikan mu,
hanya diri mu yang selalu ku nantikan,

dalam siang dan malam ku,
harapan ku tak’kan pernah berubah,
keinginan ku pun masih tetap sama,

aku hanya ingin berjumpa dengan mu ayah,
aku ingin memeluk mu,
saperti anak anak lain yg selalu merasakan pelukan ayahnya,
aku ingin mencium tangan mu ,
seperti anak lain yang mencium dam memeluk ayah mereka,
aku ingin merasakan kucupan seorang ayah terhadap anaknya,
seperti anak lain yang dapat sebuah ciuman di dahi mereka..

ayah..
sekian lama aku hidup tanpa mu,
sekian lama aku membesar tanpa mu,
sekian lama aku tertanya-tanya ,
apa salah ku,
sekian lama aku menangis bila mengiganti dirimu..
dan sekian lama pula aku merindukan mu ayah..

ayah..
jikalau aku boleh memutarkan mase ini,
aku mahu kau sentiasa disisi ku,
sentiasa berada di sisi ku sepanjang hidup ku,
setelah sekian lame aku menanti diri mu
tidak seorang pun yang tahu bertapa pedihnya hati ku ,
untuk menerima nya,
aku ingin bertemu dengan mu ayah..

aku terlalu merindui mu AYAH..='(