✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
GET CALL FROM HER....
Saturday, February 27, 2010 | 9:37 PM | 0 Love Letters
hurmmm.. baru tadi lia get call from my bestfriend...
urmmm bunyi die lia taw die in problem...
so i'm rite! die memang dalam masalah...
hurmmm..manusia nie..kenape perlu nak buat owang laen jatuh????
kadang-kadang lia sendiri pun tak faham.. kenape adew jugak manusia macam nie hidup kat dunie nie...
hurmmm....apew faedah die buat macam nie!
i hate it!....
sanggup die buat macam tu!
errr... so ****** jangan lah nangis kay...
lia akan tolong sedaya lia.. semampu lia..
lia tak sanggup nak tengok owng yang lia sayang sedih..
tak sanggup..even owang tu benci lia...
kitekan bestfriend dah dekat 6tahun dah...
tak perlu says THANK U......
sekarang ******* susah..mane taw esok luse lia pulak yang susah..
haaaaa.. walaupun kite dah tak sekolah..tapi kite tetap kawan sampai biler-biler...
lia sayang semue kawan-kawan lia.. korang lah tempat lia mengadu...
korang jugak tampat lia nk gelak ketawa...
tanpe korang lia tak kan dapat gelak ketawa...
so ******* ..jangan nangis kay dear..
lia bantu apew yang lia mampu...

bagi manusia yang tak sedar diri tu!! kaw jangan ingat kaw akan senang pas nie!!ALLAH akan balas segala perbuatan kaw!
ALLAH MAHA BERKUASA..DIE LAH SEGALANYA..DIE MAHA MENGETAHUI.............