✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
HURMM..APEW SALAH AKU???
Saturday, February 27, 2010 | 6:59 PM | 0 Love Letters
kenape korunk benci sangat kata aku??
apew salah aku kat korunk??
aku dah banyak sabar dengan perangai korunk..
aku pun manusia ciptaan ALLAH ..
aku jugak adew perasaan macam korunk...
aku jugak taw apew erti sedih..apew erti terase..
dah lame korunk buat aku macam nie...
kenape susah sangat korunk nak terime aku???
apew yang aku buat kat korunk sampai korunk benci aku macam nie??!
hurrrmmm..peristiwa semalam..aku simpan!aku tak bagi taw kat mak angah!
sebab aku taknak korunk kene marah..
aku buat sebab aku nak tolong korunk...
aku nak bantu korunk!
bukan aku sengaja nak tunjuk baek kat depan semue orang...
hurmmmm..memang semalam aku cukup malu..
aku cukup terase..sedih yang teramat sangat...
kenape korunk sanggup buat aku macam nie...
aku sanggup tanggung malu depan owng ramai..tapi aku tak sanggup tengok korunk kene marah depan owng ramai...
aku mengaku depan mak angah yang aku salah...
aku taw mak angah marahkan aku...dari memek muker die aku taw die malu...
sebab dapat anak buah macam aku...
tak reti buat keje...hhurrrmmmm..
korunk menang! aku kalah...
buat lah apew korunk nak...aku terime jew...
aku dah malas nak gaduh dengan korunk!
n lagi satu! aku bukan perampas b.f kaw!
aku lansung tak kenal sape b.f kaw!
n aku tak nak pun kat b.F kaw!
sebab aku dah adew yang aku sayangi sampai aku tingal dunie nie!