✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
peritnye rase..
Tuesday, February 9, 2010 | 6:27 PM | 0 Love Letters
peritnye rase bile disisih..
apew salah aku??
nape buat aku macam owng yang tak dikenali..
kenape buat aku macam nie??
peritnye hati aku nak terime semue nie..='(
luaran 'korang' tengok aku happy..aku senyum..aku ketawa..
tapi dalaman aku??
korang tak rase apew aku rase..kanape aku kene sisih macm nie??
ke aku nie tak layak nak kawan dengan korng..
setiap titisan air mate aku gugur hanye semate2 aku sedih..aku sedih sebab aku nak pertahan kan persahabatn kite..
tapi kalau aku seorng jew yang nk pertahankan nyee..
memang aku tak mampu..
cume aku nk tahu ape salah aku korng sisih aku macam nie??
tak layak ke aku nk kawan dengan korng??
aku taw aku tak sehebat korng..
aku taw aku tak sesuai kawan dengan korng..
aku taw aku nie sape..
aku sedar..aku sedar..bertape kecik nye aku bagi korng..
hurm tak pe lah..memang aku tak layak berkawan dengan korng..
thnk korng sebab sudi jadi kawan aku..........
aku cube tok pertahankan persahabatan kite..kalau aku tak mampu..
aku mintak maaf..
aku mntak maaf atas semue salah laku aku.................
FAHAM LA PERASAAN KU
aku sayang korng..
korng tempat aku luahkan perasaan.................