✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
SAHABAT KU..
Monday, February 15, 2010 | 7:10 PM | 0 Love Letters
Cinta…….
begitu sakit di dalam dada seakan tercucuk duri
Aku sangat mencintaimu dirimu…….
Aku tak bisa melupakan bayanganmu………….
Aku adalah orang yang paling bodoh karana aku mencintaimu pada waktu itu.....
Cinta…….
Aku berdoa kepada yang Maha Kuasa
kelak sutu hari nanti.....
kau tahu kalau aku sangat mencintaimu
kau tak kan bisa melupakanku ..
kerana aku begitu mencintaimu
Tuhan berkatilah dia ...
jagalah dia……
sampaikan lah isi hatiku kepadanya....
kerana aku tetap mencintai dirinya.....

ku cipta ayat ini untuk SAHABAT BAIK ku..