✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
REUNION yang sangat murung!
Wednesday, May 5, 2010 | 11:48 PM | 0 Love Letters
hurm.. tah la.. tak tau nak mule macam mane..
memang lia terasa giler dengan kawan -kawan lia..
asal la dieowng macam nie..
hurmm.. ajak 29 owang..tapi yang datang 10 orang..
korang..
nie jew last day kite jumpe..spent la time sikit.. tu pun tak leh ker..
YA ALLAH.. terasa giler..
penat lia plan semua nie..
sanggup kua duit ape semua..
hurmm..bukan lia nak berkira tapi atlst hargai la owang laen jugak..
hurmm.. biler tak buat macam -macam la korang kate..
sombong la..
rindu la..
biler plan..mcam nie lak jadi nye..
hummm.. ingat la sikit hati orang laen jugak..
tawar hati giler la lia macam nie..


muler la story lia..
petang tadi lepas masak nasi goreng lia pun rehat la..
sebab penat..
yea la tolong mak lagi.. sebab adew owang oder maknn kat mak lia..
so lia pun tolong mak lia..
then kol 2 lebih lia masak nasi goreng..then baring jup..
tibe-tibe terlelap pulak..
hakahak..
bangun-bangun tengok jam! alamak! agak kelewatan..
huhu..
siap-siap..then start enjin kate..
pulak dah.. TANK KERING pulak..
dan-dan nak buat hal la kate nie..huuu
naseb baek adew akk ipar..
soh die anta jup kat taman zaaba..
huhu..sampai-sampai tgk sowng pun tak dew g..
huuu lia pun tunggu la macam tunggul kayu jew..
then kawan baek lia ecah smpai.. baru nak pasang api.. pulak dah..
ujan turun..
adoi..huhuhu..semua pakat lari masuk kate.. last-last g umah kawan lia ..
hukhuk..buat kat umah die..


hurmm sanggup tggu mcam tunngul kayu..
sanggup redah ujan..
sanggup penngkan kpla nak plan semua nie..
hurmmm sanggup gak korang buat lia mcam nie kan..
kay la..
mybe korang pun dah buat hal masing-masing kan..
kay la..
that all.. just happy ur life..
daa.. penat dah..nite-nite!
salam..