✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
for the FRIST TIME..
Sunday, July 4, 2010 | 7:53 PM | 0 Love Letters
huhu..peristiwa nye..
budak baru nak belajar naek bas balik U..
lia la orang nye..
gatai sangat nak balik naek bas..
hambik kaw..kan memenatkan..=p
pagi-pagi dah kua umah..
semangat giler..
g sogo teman mak beli barang.. sambil tu lia pun beli la barang sekali..hehehe..
penat la jugak..
pas dah dapat semua barang mak pun anta lia g pudu..
sampai pudu..tengok-tengok satu bas pun takde..
wahhhh.. memang terbaek lah satu bas pun takde..
naseb la mak temankan sampai pudu.. lo tak memang melagut sowang2 lia kat pudu tu..hahaha..
jalan punye jalan..
sampai se nak tercabut jew kaki ni..
dengan pening yang teramatnye..
adoi..
sabar jew la..cari nye cari..
FINALLY!!! ITU DIE BAS NYE..
hakahakahak..
memang sakit jiwa betul lah!
upenye die berhenti depan sikit jew dari pudu tu..=p
so lia pun naek la..
masuk jew bas.. mak ai..asl aircrn die "PANAS SANGAT"
sampai kai sweter pun terasa g..=p
dah salam mak pe semua..
bas pun gerak..
hahaha..
DALAM BAS PE G..GET INTO MY DREAM ler..
sedar-sedar dah kat kuala selangor..
kol 3 lebih lia sampai u..
tu la kisah nye mule-mule nak naek bas..
hukhuk..
but akhrnye lia sampai jugak dengan selamat kat unisel ni..