✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
4 days like 4 years!
Friday, August 20, 2010 | 5:42 PM | 0 Love Letters
huh!
peritnya if seorang adek sakit kan hati akak die..
die tau akak die terlalu sayang kan die..
but die skitkan hati akak die..
ermmm tak patutnye..
siyesly lia cakap..
lia betul-betul tak leh idop tanpe nurul izzaty sahad..
ermm..
akak..adek mintak maaf sebab sakitkan hati akak..
lukekan hati akak.. adek tak de niat pun..
betull..
ermmm 4 DAYS LIKE 4 YEARS bagi adekk..
  • no masej dari akk..
  • tak de tawa dari akak..
  • adek ok tak nie??
  • takde masej tanye ' ADEK.. WAT PE??
  • ADEK MAKAN DAH??
  • ADEK AKAK RINDUKAN ADEK..
  • ADEKK.. AKAK NAK HUG ADEK..
4 hari lia ternanti-nanti..
but semua salah lia..
lia yang tak nak masej..
lia ego! lia jahat!
tergamak lia buat macam tu pada seorang akak yang terlalu sayang kan lia..


ermm 20 ogos 2010..
lia dah tak boleh nak tahan..
lia betul-betul rndukan diri die..
lia kene terus terang pada die..
i can't life without u akak..
i think i can..
but it impssble to be...
adek betul-betul rindukan akak..
adek terasa akak dah jauh dengan adek..


akak adek mintak maaf atas segalanya..='(
adek janji.. adek takkan buat la..
no one can replace tu akak..
no one..
and only u in my heart ..
now.. takde sape boleh pisahkan kite lagi dah..
hanye ALLAH je yang boleh memisahkan kite..
akak..akak akk adek..
adek sayang sangat-sangat..
ketat-ketat!..
jangan jauh dari adek lagi dah ehhhhhh..

I LOVE U SO MUCH AKAK!!!