✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
my BUBU IS SICK!
Friday, December 10, 2010 | 8:08 PM | 0 Love Letters
damn! my lappy da sakit! aduh.. siyes lia cuak sangat..semalam semalam.. lia try on..tapi ta leh on2..aduh siyes lia rase na nangeh jek..call nabil tanye cane na wat..call adi tanye cane na wat..call mak tanye cane na wat..tanye akk umah cane na wat! but still ta leh gak!aduhhh.. siyes lia rase na nangeh jekkk ..hmmmm but still taleh gakkkk.. runsing giler lia..lia termenung jek malam tuh..hmm..then lia balik ttdi..abang ipar mintak tolong kawan die wat kan..
aduhhhh lega nye hati nih biler dengar!!!

BUBU i need you bebeh!
i love you so much bebeh!