✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
SAHABAT.. rindu kat my KENIT.KENIT..
Monday, July 25, 2011 | 5:37 PM | 0 Love Letters
ENTRY 1 :

sahabat.....
kau datang dan pergi..
kau datang pada ku sebagai seorang sahabat sejati..
kau pergi dari ku setelah kau ku sakiti..
maafkan aku... maafkan aku..
anadai kehadiran ku dalam hidup mu hanya membuatkan kau terasa dan disakiti..
ampun kan aku sahabat..
ampun kan aku setelah apa yang terjadi antara kita..

memang aku akui aku yang bersalah..
hati dan perasaan mu ku abaikan..
aku sedar sahabat..aku sedar..
aku sedar telah banyak kesalahan yang telah aku lakukan terhadap dirimu..
SUMPAH! aku terasa sunyi tanpa dirimu..
baru ku sedar bertapa hebat nye hubungan sahabat..

sahabat....
andai kau tahu aku terseksa..
mahukah kau menemani aku seperti dulu??
mahukah kau??

sahabat..
hanya kau yang pertama ku kenali ketika pertama kali aku jejakkan kaki di menara gading ..
sungguh aku sunyi tanpa dirimu..
yang setia mendengar sedih dan gembira ku..
maafkan aku sahabat..
kerana aku lupa tentang kehadiran mu di sisi ku..
maafkan aku sahabat...


>>> LIA BUAT AYAT NIH DARI HATI TULUS DAN IKLAS..LIA TAU LIA BANYAK WAT SALAH KAT SOMEONE TUH..DYE BENAR BENAR BAEK TERHADAP LIA..SUNGGUH LIA SAYANGKAN DYE.. DYE LAH SAHABAT LIA KAT SINI..MAAFKAN LIA..LIA TAU LIA PUNYE SEGALANYE JADI MACAM NIH..


ENTRY 2 :

hmmm.. sungguh lia terasa rindu kat kenit-kenit lia..
haiiihhh.. tibe-tibe lak petang nig lia emo semacam..
hahaha.. liaaaaa!!!
asal emo sangat nih..
tapi betul lahhh.. lia rindu giler kat kenit-kenit lia..
  • rindu na buli dyeowang..
  • rindu na peluk dyeowng..
  • rindu na cubit-cubit pipi dyeowang..
  • rindu na buat dyeowg gelak..
  • rindu na cium-cium dyeowang..
  • rindu na tengok dyeowng nangis..
  • rindu na maen -maen dengan dyeowng..
haiiihhhh.. segalanye lah rindu!
tunggu acu balik ea sayanggggg..

and mom.. hadoiiii.. nape ta on2 fone..
siyesss adek risau giler kat makkk..
dari semalam call ta dapat.dapat..
makkk.. mak oke ker??
mak ta pape kan??
mak sehat sehat jek kan??
mak ta sowang-sowang kan??
mak happy kat sana??
aduhhh.. banyak nye na tanye..
hmm..
mak biler na balik nihhhhhh..
cepat la cepat laaa..
siyesss adek rindu mak giler-giler bab ler!!!!!!

okeh laaa..
that all..
heee..
have a nice day..
salam.. ^_^