✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
SANGAT PENAT ! SANGAT TERSENTUH !
Wednesday, July 20, 2011 | 8:00 AM | 0 Love Letters
hmmm tah la kali nih lia dok kat u agak membosan kan..
tah la nape..
mybe sebab lia dok sowang-sowang kot..
hmmm jeles dengan kemesraan dyeowng serumah..
na happy gumbire macam dulu..
tapi tah la..
lia terrase agak terasing..
agak bodoh bile ada perasaan seperti nih..
ermm..




to NURUL ATIKAH AHMAD..
HAPPY BUFDAY TO YOU..
aku mintak maaf bab tade sprce tok kau..
ermm malam tadi aku sampai lambat..
tau-tau la if aku dok tingkat 4 nih aku rase penat sangat..
sorry again tika..
n aku rase tanpe aku pun tape kot kann..
ko still leh happy n gelak..
hope kau ta tacing dengan aku..
SEMOGA KAU PANJANG UMO N MURAH REZEKI KAU..
DA BESAR KAN.. TA MOH NAKAL-NAKAL KAY..


hmmm..siyesss terasa sunyi sangat-sangat..
no one na try faham aku..
biler aku cakap..
hmmmm ada jawapan yang buat aku terasa..
tade kata-kata yang bole aku rase yang someone tuh na try faham isi hati aku..
hmmm..
tah laaaa.. better aku sendirian jek..
thank again sebab bagi kata-kata yang agak membuat kan hati lia terasa..


k la..sampai sini jekkk..
have a nice day..
bye-bye..
salam.........