✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
sweet macam GULE-GULE..
Thursday, July 7, 2011 | 11:02 AM | 0 Love Letters
awwww.. seperti biasa lia akan bukak blog my sis..
huhu.
tajuk dye kali nih sangat swet!
'gonna miss you'
heeee.. ternyata dye akan miss someone like crazy..
rase nye lagi giler dari giler..hahaha
errrmm.. macam pelik jek ape lia cakap nih! hahaha

btw akk..
you have to be strong!
adek tau akk bole..
ala kejap jek tuh..
pejam celik pejam celik..
da dye ada kat depan mate..
hehehe
chill babe..
dye tade..
adek kan adeee.. haaaaa..
dari rindu dye baek akk rindu adek lebih2..hekhekhek..


be strong akk..akk pasti bole..
i know who r you sis..

CHILL K ^_^