✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
hmmm.. HIPOKRIT!
Monday, September 12, 2011 | 11:34 AM | 0 Love Letters
hot! hot! hot!!
eyhhhh! hot new mehh..
meh na cite!
tah la nape manusia nih suke sangat na hipokrit..
dunie dunie..
hmmm..suke sangat na tunjuk baek depan orang..
tapi belakang orang..
hadoii..
hanye mereka mereka jek yang tahu..
kejap kata itu..kejap kata ini..
haaa..
itu lah manusia nih..
helooo! tolong lah! tolong!..
if da ta suke.. face to face la der..
ta yah la na cakap belakang-belakang!
berani kata orang! berani lah face to face..
ini cakap belakang orang bukan maen lagi..
MAMI JARUM pun kalah der.. hahahaha..

haihh.. bile bukak jek..
pasti ada cerite tentang buruk tuh buruk nih..
kenape na macam tu..
if ta suke cakap la..
try memahami antara satu sama yang laen..
baru lah korang bole serasi..haiyooo..
kawan bia la beribu..
memang la kadang lia pun ada jugak hipokrit..
tapi tade la lama giler sampai na kutuk-ktuk giler babi..
hmmm..
lia tade la na maksudkan kat sape-sape.. cume na korang semua sedar sendiri..
sahabat tuh lah yang salu dengan kite..
sahabat tuh lah yg selalu dengar cerita sedih kite..
sahabat tuh lah yang sentiasa wat kite happy..
sahabat tuh lah yang sentiasa jaga kite..

tapi satu jek..
biler da senang..
pllsss lah! plsss la!
jangan na lupekan sahabat yang penah bantu kite satu ketika dulu..
plssss lah..
jangan la jadi manusia yang tak kenang budi..
pllsss ea sahabat..
ta mau la macam nih.. try faham hati na perasaan antara satu sama yang laen..

okeh laaa.. sory eyh if kata-kata lia dalam nih wat sape-sape terasa..
siyes nih pengajaran tok semua..
chill kay dear..
have a nice day..
muuaaahhhhx!
salam..