✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
KOHORT 11 GROUP 1!! terbaek wokk..
Monday, October 17, 2011 | 12:22 PM | 0 Love Letters
finally peeerrgghhhh setelah sekian lama nye kitewng berlatih!
hahahah.. lama ke?? heee.. kitewng berlatih kejap jek kott..
but alhamdulillah TEATER kitwng berjalan dengan lancar..
siyesly lia kata.. sungguh menakutkan biler tarikh dye makin dekat dan dekat..
dup dap dup dap jek jantung nih..

kitewang berlatih pun kejap jek..
tapi memang siang malm bertungkus lumus lerr..
heee.. memang kitewng ta kenal erti siang dn malam..
penat giler wehh.. hahaha..
sampai ada yang pitam-pitam la jugakk..
tyme berlatih memang siyes maen-maen kot..
jerit macam mane pun tetap kitewng ta siyes.. hahaha.. dok maen -maen lagi..

hahaha.. bile lathn atas pentasss.. weee.. sungguh bercelaru!
hahah.. sampai kene comment terok-terok..
tapi biler tyme prsnt malam semalm..
wahh.. tidak sangka!!sungguh ta sangka kot kitewng bole wat yang terbaek..
and yang best nyeeee.. skrip kitwng maen tibai jek..
suke suki kiteng jek na tmbah-tambah..
hahah. senggal kan..
dari malu.. trus hilang segala malu tuh!
haihhh.. da la lia dapat watak senggau! hahaha..
siyes kene gelak kott..
malu shial! biler lia bersuara jek.. perrgghh! kene gelak der!

tapi memang terbaek..
  • ta sangka!
  • terkejut!
  • teruja..
  • happy!
  • sedmua ada lah!
thank you to mady rahim!!
heee..
dye nih la pengarah teater kitewng..
n dye jugak ler buat segala persiapan untuk hantaran..
and di bantu oleh dak-dak rumah nye sekali..^_^
sumpah lawa mady oii..
hahahaha




ni.. nieda ahmad!
hahaha.. dye nih la yang bertungkus lumus wat segalanye..
dye la yang reka tarian..
dye la yang tunjuk ajar cara berlakon!
siyesly dye tulang belakang kitewng semua..
thnk you nieda!
i love you so much!
ta sia-sia nieda marah kitwng smeua tau..
hehehe.. sory nieda if kitwng semua salu susahkan nieda!
u're the best sayang!


hehehe.. nih mek kelate kitwng!
dye nih kalau wat lawak no satu..
actually dye bukn wat lawak pun..cume ape yg dye cakp tuh wat kan kitwng semua gealk..
hehehe.. sumpah lawak kot!
dye nih designer kitewng..
segala lukis-lukis semua bagi kat dye..
prop's mmemang lawa kot dye wat semua tuh..
huhu..
thnk nureen!! ^_^


hah! mereka berdua nih la best actor's kitwng..
hehehe..yang lelaki tuh..perrghh! nangis dye menjadi uh!
yang permpuan tuh..
perrgghh! memang perempuan melayu terakhir...

and the last one.. lia na cakap..
kite memang terbaek wookkk!!
KOHORT 11 GROUP 1!!!!!!!!!
semua yang terlibat! yeaaaahhh!
kite da wat yang terbaek!
sehabis-habis baek nyeeee!!
hehehe.. finally!
terlepas jua beban kite semua kan??
lia sayng korang gilo-gilo bab lah!

okeh la.. that's all for today.. hehe..
have a nice day!
salam.. ^_^