✿ MY LOVE PARIS ✿






Hello I'm nur iylia ibrahim..age?? blabla.. haha.. PARIS is my dream country n i'm gonna be there one day.. welcome to my official blogger..=)


♥About Author
♥My Hero
♥My Buddyz
♥Love Letters




Older Post | Newer Post
hello bloggie!!
Monday, April 30, 2012 | 9:26 AM | 0 Love Letters
hello blogger bloggie sekali..
haha.. have a very good morning..

TARAAAAAAAAAAA!
cantek x cantek x my blogg..?
okeh x tau bape lama lia mengahadap lappy nih??
seharian gak ler.. my GOD siyes susah gilak na buat dye..
na kene edit-edit code dye.. hahah..

btw thnk nurul aina sahad..
actually dye my inspiration ..hahah
lia tegok blog dye.. perrgghh lawa siot..
sangup dye call lia semata-mata na ajar lia..ouuuhh.. terharu gilakkk..
haha..

okeh la that all.. penat pulak na tiap panjang-panjang.. hahah..
have a nice day..
salam..^_^